• з'ясування причин відсутності
учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі; • бесіди з учнями, що
запізнюються на уроки; • організація чергування по
класу; • індивідуальна робота з учнями; • контроль зовнішнього вигляду
учнів; • організація харчування.
Щотижня:
• проведення годин класного
керівника; • перевірка щоденників; • проведения заходів у класі за
планом роботи; • робота з активом класу,
організащя діяльності органів учнівського самоврядування; • контроль за виконанням
доручень; • організація прибирання
закріпленої територіі пришкільної ділянки; • робота з батьками; • робота з вчителями, що працюють
у класі; • зустріч зі шкільним лікарем
(медсестрою) за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця:
• проведения класних зборів; • проведения бесід з безпеки
життедіяльності; • організація чергування
класу по школі; • відвідування уроків
вчителів-предметників у своему класі; • консультації у шкільного
психолога; • тестування та анкетування
учнів з метою вивчення іх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку
учнівського колективу; • контроль за станом
підручників; • зустріч з батьківським
активом; • відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
• оформления класного журналу
за підсумками семестру, складання звіту; • заповнення табелів
успішності та вручения їх учням; • проведения батьківських
зборів; • участь у роботі семінару,
методичного об'еднання класних керівників; • аналіз виконання плану
роботи, корекція плану виховної роботи; • складання плану роботи на
канікули
Один раз на рік:
• аналіз плану виховної роботи за
попередній та складання на наступний навчальний рік; • проведення відкритого виховного
заходу; • оформления особових справ
учнів; • статистичні відомості про клас
(станом на 5 вересня); • робота з підручниками
(видавання, перевірка, здавання); • написання характеристик (за
необхідністю); • страхування дітей від нещасних
випадків.
Оріентовний перелік документації, яку веде класний керівник:
1. Класний журнал. 2. Особові справи учнів. 3. Табелі успішності. 4. План виховної роботи. 5. Матеріали виховних годин,
годин спілкування, тощо. 6. Розробки сценаріїв
виховних заходів. 7. Щоденник
психолого-педагогічних спостережень за учнями. 8. Щоденник роботи з
"важкими учнями". 9. Протоколи батьківських
зборів. 10. Матеріали щодо
запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік
проведения інструктажів. 11. Журнал обліку занять з
учнями, які навчаються вдома (якщо такі учиі є).
12. Літопис або фотоальбом
класу.Щоденно:
• з'ясування причин відсутності
учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі; • бесіди з учнями, що
запізнюються на уроки; • організація чергування по
класу; • індивідуальна робота з учнями; • контроль зовнішнього вигляду
учнів; • організація харчування.
Щотижня:
• проведення годин класного
керівника; • перевірка щоденників; • проведения заходів у класі за
планом роботи; • робота з активом класу,
організащя діяльності органів учнівського самоврядування; • контроль за виконанням
доручень; • організація прибирання
закріпленої територіі пришкільної ділянки; • робота з батьками; • робота з вчителями, що працюють
у класі; • зустріч зі шкільним лікарем
(медсестрою) за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця:
• проведения класних зборів; • проведения бесід з безпеки
життедіяльності; • організація чергування
класу по школі; • відвідування уроків
вчителів-предметників у своему класі; • консультації у шкільного
психолога; • тестування та анкетування
учнів з метою вивчення іх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку
учнівського колективу; • контроль за станом
підручників; • зустріч з батьківським
активом; • відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
• оформления класного журналу
за підсумками семестру, складання звіту; • заповнення табелів
успішності та вручения їх учням; • проведения батьківських
зборів; • участь у роботі семінару,
методичного об'еднання класних керівників; • аналіз виконання плану
роботи, корекція плану виховної роботи; • складання плану роботи на
канікули
Один раз на рік:
• аналіз плану виховної роботи за
попередній та складання на наступний навчальний рік; • проведення відкритого виховного
заходу; • оформления особових справ
учнів; • статистичні відомості про клас
(станом на 5 вересня); • робота з підручниками
(видавання, перевірка, здавання); • написання характеристик (за
необхідністю); • страхування дітей від нещасних
випадків.
Оріентовний перелік документації, яку веде класний керівник:
1. Класний журнал. 2. Особові справи учнів. 3. Табелі успішності. 4. План виховної роботи. 5. Матеріали виховних годин,
годин спілкування, тощо. 6. Розробки сценаріїв
виховних заходів. 7. Щоденник
психолого-педагогічних спостережень за учнями. 8. Щоденник роботи з
"важкими учнями". 9. Протоколи батьківських
зборів. 10. Матеріали щодо
запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік
проведения інструктажів. 11. Журнал обліку занять з
учнями, які навчаються вдома (якщо такі учиі є).
12. Літопис або фотоальбом
класу.Щоденно:
• з'ясування причин відсутності
учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі; • бесіди з учнями, що
запізнюються на уроки; • організація чергування по
класу; • індивідуальна робота з учнями; • контроль зовнішнього вигляду
учнів; • організація харчування.
Щотижня:
• проведення годин класного
керівника; • перевірка щоденників; • проведения заходів у класі за
планом роботи; • робота з активом класу,
організащя діяльності органів учнівського самоврядування; • контроль за виконанням
доручень; • організація прибирання
закріпленої територіі пришкільної ділянки; • робота з батьками; • робота з вчителями, що працюють
у класі; • зустріч зі шкільним лікарем
(медсестрою) за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця:
• проведения класних зборів; • проведения бесід з безпеки
життедіяльності; • організація чергування
класу по школі; • відвідування уроків
вчителів-предметників у своему класі; • консультації у шкільного
психолога; • тестування та анкетування
учнів з метою вивчення іх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку
учнівського колективу; • контроль за станом
підручників; • зустріч з батьківським
активом; • відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
• оформления класного журналу
за підсумками семестру, складання звіту; • заповнення табелів
успішності та вручения їх учням; • проведения батьківських
зборів; • участь у роботі семінару,
методичного об'еднання класних керівників; • аналіз виконання плану
роботи, корекція плану виховної роботи; • складання плану роботи на
канікули
Один раз на рік:
• аналіз плану виховної роботи за
попередній та складання на наступний навчальний рік; • проведення відкритого виховного
заходу; • оформления особових справ
учнів; • статистичні відомості про клас
(станом на 5 вересня); • робота з підручниками
(видавання, перевірка, здавання); • написання характеристик (за
необхідністю); • страхування дітей від нещасних
випадків.
Оріентовний перелік документації, яку веде класний керівник:
1. Класний журнал. 2. Особові справи учнів. 3. Табелі успішності. 4. План виховної роботи. 5. Матеріали виховних годин,
годин спілкування, тощо. 6. Розробки сценаріїв
виховних заходів. 7. Щоденник
психолого-педагогічних спостережень за учнями. 8. Щоденник роботи з
"важкими учнями". 9. Протоколи батьківських
зборів. 10. Матеріали щодо
запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік
проведения інструктажів. 11. Журнал обліку занять з
учнями, які навчаються вдома (якщо такі учиі є). 12. Літопис або фотоальбом
класу.